کشف 3 ميليارد و 500 ميليون ريال کالاي قاچاق در مهريز

یزدفردا – سردار فرمانده انتظامي استان يزد از کشف 3 ميليارد و 500 ميليون ريال کالاي قاچاق در "مهريز" خبر داد.

به گزارش یزدفردا ، سردار"علي علي اکبريان" فرمانده انتظامي استان يزد اظهار داشت: مأموران ايستگاه شهيد مدني مهريز ضمن کنترل خودروهاي عبوري به يکدستگاه تريلي که از بندرعباس عازم آستارا بود مشکوک و پس از بازرسي از آن مقادير زيادي کفش و پوشاک کشف وضبط کردند.

وي افزود: راننده خودرو با دستکاري پلمپ (استفاده از پلمپ هاي قبلي و تغيير شماره آخر پلمپ) و اسناد جعلي قصد حمل کالاي قاچاق در پوشش ترانزيت را داشت که مأموران با تيزهوشي خود کالاهاي قاچاق را که 3 ميليارد و 500 ميليون ريال ارزش داشت کشف و ضبط کردند.

سردار فرمانده انتظامي استان با اشاره به کشف بيش از 26 ميليارد ريال کالاي قاچاق در 5 ماهه اول سالجاري گفت: در مقايسه با سال گذشته ارزش کالاي کشف شده 7 ميليارد و 197 ميليون ريال بود که 269 درصد افزايش داشت.

سردار "علي اکبريان" تصريح کرد: در سالجاري به جز کالاهايي که توسط اداره کل گمرگ ارزش گذاري شد در زمينه هاي کشف سلاح و مهمات نسبت با کشف 59 و افزايش 227 درصد در مقايسه با سال قبل روبرو بوديم.

سردار فرمانده انتظامي استات خاطرنشان کرد: در سالجاري همچنين 1678 دستگاه تجهيزات ماهوراه اي کشف شد که با افزايش 14 درصدي نسبت به سال قبل روبرو بود و در زمينه دخانيات نيز در 5 ماهه اول سالجاري 276 درصد افزايش داشتيم و همچنين در اين مدت 28580 کيلوگرم کود شيميايي کشف شد که نسبت به سال گذشته 43 درصد افزايش داشت.
یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا